اصفهان گلس مایند اصفهان در محاصره ویروس کرونا - اصفهان گلسمایند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: شهر اصفهان، برخلاف موج‌های قبلی کرونا، به کانون اصلی این بیماری در استان تبدیل شده است.

اصفهان در محاصره ویروس کرونابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ آرش نجیمی تعداد بستری‌های روزانه را در مراکز درمانی ۳۰۰ بیمار کرونایی بیان کرد و گفت : مجموع بیماران بستری از مرز هزار و ۵۰۰ نفر در استان عبور کرد و با توجه به شیب تند ابتلا تعداد بیماران بستری از موج چهارم هم فراتر خواهد رفت.

وی افزود: به دلیل افزایش شیب ابتلا و افزایش آمار بستری، دستورالعمل تغییر بیمارستان‌ها داده شده و بیمارستان‌های امین، خورشید، ۵۷۷ ارتش و سیار آیت‌اله صدوقی مرجع کرونا شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۵۰ درصد الزهرا، دو سوم بیمارستان‌های خصوصی، خیریه‌ها و… را بیمارستان‌های ذخیره بستری کرونا اعلام کرد و گفت: در صورت نیاز به تخت از ظرفیت این بیمارستان‌ها استفاده می‌شود.

نجیمی روند واکسیناسیون در استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر با محموله سینوفارمی که به اصفهان داده شد وضع‌مان از نظر دز دوم بهتر شده و در مرداد ماه به هدف‌گذار‌ی ماهانه ۵۰۰ هزار دز واکسن در استان می‌رسیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 77 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 20 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.