اصفهان گلس مایند جمعه ای که بساطِ لیگ فوتبال را جمع می کند - اصفهان گلسمایند

بساطِ لیگ برتر فوتبال، پس فردا، جمعه با مشخص شدنِ قهرمان و سقوط کنندگان جمع می‌شود.

جمعه ای که بساطِ لیگ فوتبال را جمع می کندبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ هفته سی ام مسابقات فوتبالِ باشگاه‌های دسته برترِ کشور، در حالی جمعه شب با هشت بازیِ همزمان از ساعت ۲۱ و ۱۵ آغاز می‌شود که قرار داشتنِ نامِ تیم‌های اصفهانی در فهرستِ تیم‌های محتملِ قهرمان شونده و سقوط کننده، اضطرابی وصف نشدنی و شاید شیرین و تلخ را به جانِ هواداران این دو تیم هدیه کند.
در بالای جدول، این سپاهان است که اکنون با ۶۲ امتیاز و با دو امتیازِ کمتر از پرسپولیس در رده دوم جدول جای دارد و علاوه بر اینکه باید در بازیِ بزرگِ هفته در آزادی، بر استقلال غلبه کند، بلکه باید منتظر بماند تا در بازی همزمان، پیکان، ترمزِ پرسپولیس را بکشد.

سرخ‌های تهران، با ۶۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و حتی اگر مقابل پیکان مساوی کنند، به شرط آنکه سپاهان با اختلاف سه گل، استقلال را شکست ندهد، برای پنجمین بارِ پیاپی، شنلِ سرخِ قهرمانی را به دوش می‌اندازند.
تفاضل گلِ پرسپولیس و سپاهان به ترتیب، ۳۱ و ۲۸ است.
اما در قعر جدول هم نام دیگر تیمِ اصفهانی به چشم می‌خورد. ذوب آهن در دیداری مهم با مس رفسنجان مسابقه می‌دهد؛ در حالی که سبز‌های ۲۶ امتیازی، نیم نگاهی هم به بازی سایپای ۲۶ امتیازی با تراکتور خواهند داشت. البته نفت مسجد سلیمانِ ۲۸ امتیازی هم که با آلومینیوم اراک بازی دارد، از گزینه‌های سقوط به دسته یک به شمار می‌رود.
باید منتظر ماند و دید که سرنوشتِ لیگِ امسال چگونه رقم می‌خورد و سرانجامِ جام چه خواهد بود؟

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 28 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.