اصفهان گلس مایند شاهزاده موناکو و گریس کلی وسالگرد عروسیش در ۶۵ سال پیش - اصفهان گلسمایند

سرپی: ۶۵ سال پیش در چنین روزی، ۱۹ آوریل ۱۹۵۶، جشن عروسی رینیه سوم، شاهزاده موناکو و گریس کلی، هنرپیشه هالیوود در موناکو برگزار شد.

افسانه‌ای هست که می‌گوید ژنرال شارل دوگل، رئیس جمهور سابق فرانسه، قصد داشت به کشور کوچک موناکو حمله کند، اما تصمیمش عوض شد، چون می‌دانست محبوب‌تر از گریس کلی نیست. زندگی حیرت‌انگیز این بازیگر موفق و بعد‌ها پرنسس، شبیه به یک افسانه بود و هنوز هم الهام‌بخش مردم سراسر دنیا است.

گریس در کودکی زشت بود

گریس کلی در خانواده‌ای بسیار سختگیر بزرگ شد که رعایت ادب و نزاکت اهمیت بالایی در آن داشت. مادر گریس در جوانی مدلی موفق بود و بعد‌ها به یک مربی ورزشی بدل شد. پدر گریس در کار ساخت و ساز بود و او هم البته ورزشکار بود. در واقع پدر گریس سه بار قهرمان المپیک در رشته‌ی قایقرانی شده بود. گریس با همه‌ی اعضای خانواده اش فرق داشت. او برخلاف دو خواهر و برادرش، خجالتی، کمی بدریخت و تپل بود. به همین خاطر پدر و مادر خوش چهره و خوش اندام گریس واقعاً تصور می‌کردند دخترشان یک جوجه اردک زشت است و هیچ وقت شوهری پیدا نمی‌کند. امید آن‌ها بیشتر به فرزندان دیگرشان بود. یکی از دوستان خانوادگی شان ظاهر گریس را اینگونه به خاطر می‌آورد: «گریس همیشه یک دستمال گردن می‌بست، عینک می‌زد و یک پلیور تنش بود. هیچ چیز مسحور کننده‌ای در او وجود نداشت.»

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 9 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.