اصفهان گلس مایند پیشتازی ایران در مسابقات نظامی ارتش‌های جهان - اصفهان گلسمایند

به میزبانی شاهین شهر

سومین مرحله از مسابقات نظامی ارتش‌های جهان در شاهین شهر اصفهان پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سَرداور مسابقات در این مرحله از این رقابت جهانی گفت: گراد بی ام ۲۱، معروفترین راکت‌انداز از خانواده کاتیوشا است که جابجایی سریع، عیب یابی و نصب چابک، شلیک و تکرار این چرخه مهمترین راهبرد تاکتیکی این جنگ افزار برای نابود کردن نیرو‌های متخاصم و در امان بودن از پاتک پهباد‌ها و آتش زمینی دشمن است.
سرهنگ محمد سیدی افزود: در این مرحله راهبردی است که اربابان سلاح ورزیدگی شان را در این زمینه در سومین مرحله از مسابقات بین المللی ارتش‌های جهان به رقابت گذاشتند.

وی گفت: ایران از برترین سازندگان آتشبار سنگین گراد است، سلاحی که بعثی‌ها خاطرات تلخی از چشیدن طعم راکت‌های چهل تایی آن دارند که آن روز‌ها نامش چلچله بود
سردار محمد سیدی افزود: در طول برگزاری این مسابقات رفتار پهلوانانه افسران جوان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمک به یگان نظامی ازبکستان، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت که نشان از حسن نیت ارتش‌های حاضر در این مسابقات و هدف آن‌ها برای تحکیم صلح و آرامش در منطقه و جهان است.
وی گفت: در دو مرحله نخست این مسابقات تیم ایران جلوتر از روسیه، ویتنام و ازبکستان مقام نخست را کسب کرده و نتیجه مرحله سوم پس از بررسی داوران فردا اعلام خواهد شد.
مسابقات نظامی ارتش‌های جهان تا ۱۳ شهریور با رقابت افسران وفرماندهان یگان‌های توپخانه ارتش‌های جهان به میزبانی شاهین شهر ادامه دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 325 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 28 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.