اصفهان گلس مایند آغاز پخش فیلم های مستند نامزدها از دوشنبه - اصفهان گلسمایند

در ادامه برنامه تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری

پخش نخستین سری از فیلم‌های مستند نامزد‌های سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از دوشنبه ۱۰ خرداد آغاز می‌شود و طبق جدول قرعه کشی، هر نامزد می‌تواند ۲ مستند به مدت زمان ۳۰ دقیقه برای پخش آماده کند.

آغاز پخش فیلم های مستند نامزدها از دوشنبهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ این مستند‌ها هرکدام ۳۰ دقیقه زمان دارند و ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما روانه آنتن خواهند شد و نخستین مستند روز دوشنبه ۱۰ خرداد پخش می‌شود و به آقای امیرحسین قاضی زاده اختصاص خواهد داشت.

دومین مستند متعلق به آقای عبدالناصر همتی است و سومین مستند نیز به آقای محسن رضایی اختصاص دارد. چهارمین مستند درباره آقای سعید جلیلی خواهد بود و پنجمین اثر نیز با موضوع زندگی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پخش خواهد شد. آقایان محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی نیز به ترتیب نفرات بعدی هستند که فیلم‌های مستند راجع به آن‌ها روانه آنتن خواهد شد.

همچنین دور دوم این فیلم‌های مستند با یک روز وقفه و پس از برگزاری نخستین مناظره با همین ترتیب از هجدهم خرداد پخش می‌شود. با این تفاوت که در روز‌های ۲۱ و ۲۵ خرداد نیز مستند‌ها به دلیل پخش مناظره میان نامزد‌ها پخش نخواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 283 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 29 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.