اصفهان گلس مایند افتتاح دو طرح دانشگاهی در اصفهان  - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ ساختمان اندیشه (۲) و مرکز رشد دانشگاه صنعتی اصفهان با زیر بنای سه هزار و ۵۰۰ مترمربع با کاربری استقرار شرکت‌ها وموسسات فناور و دانش بنیان، شیرفوق ایمن برعلیه ویروس کووید ۱۹ طراحی شده به دست دانش بنیان‌ها با قابلیت ایمنی از کرونا، اتاق رویشگر خوراک دام هیدروپونیک و کارگاه‌های جدید تجاری سازی وفناوری با زیربنای ۵ هزار مترمربع طرح‌هایی است که امروز با حضور سورنا ستاری در این مجموعه علمی وتحقیقاتی بهره برداری و رونمایی شد.

همکاریِ بخش خصوصی و دانشگاه مساوی است با نوآوری

سورنا ستاری افزود: دانشگاه اصفهان، این کار جامع را با اختصاص دادن بخشی از ساختمان‌های خود به ناحیه نوآوری آغاز کرده است.

وی گفت: اصفهان یکی از شهرهای پیشرو در حوزه دانش بنیان و شرکت های فن آور است.

رییس دانشگاه اصفهان نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های افتتاح شده گفت: مرکز نوآوری اسنوا تک با هدف رشد و توسعه صنعت لوازم خانگی و شرکت‌های فن آورِ این رشته با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است.

هوشنگ طالبی، دانشگاه اصفهان را دارنده ی بزرگترین آزمایشگاه مرکزی منطقه مرکز و جنوب شرقی کشور برشمرد و افزود: امروز، با افتتاح طرحِ توسعه آن، فضای آزمایشگاهِ مرکزی ۲.۵ برابر شد.

وی گفت: دستگاه جدید ایکس پی اس با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این آزمایشگاه راه اندازی شد که در رشته ها و فناوری‌های مختلف کاربرد دارد.

مرکز نوآوری اسنواتک در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان با هزینه کلیِ ۱۵ میلیارد تومانی و حمایت پنج میلیارد تومانیِ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در وسعت پنج هزار متر مربع افتتاح شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 88 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 22 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.