اصفهان گلس مایند امضای تفاهم نامه مشترک خودروسازی در کاشان - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین امضاء تفاهم نامه مسئولیت اجتماعی با شرکت سایپا سیتروئن کاشان گفت:علاوه بر تاثیر تحریم‌ها بر برنامه‌های شرکت‌های خودروسازی، ساخت محصولات داخلی در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد افزایش یافته است.

علیرضا رزم‌حسینی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت‌های بزرگ اقتصادی کشور افزود: شرکت‌های بزرگ برای رونق اقتصادی باید مردم را توانمندکرده و این یک مدل آزموده شده در کشور است که بر اساس آموزش باعث ایجاد ارتباط بین اشتغال روستایی و اشتغال شهری می‌شود.
وی افزود: تحریم‌هایی که در سال‌های گذشته به ایران تحمیل شد در کنار محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا برنامه‌های اقتصادی ایران را تحت تاثیر قرار داد و با همت فعالان اقتصادی و مسئولان، آهنگ توسعه صنعتی و معدنی در کشور متوقف نشد.
وی گفت: تا امروز بیش از ۳۰۰ بنگاه اقتصادی و شرکت بزرگ، داوطلبانه معین مسئولیت اجتماعی در سراسر کشور شدند.

 

واردات ۳۸ میلیارد دلار مواد اولیه برای تداوم فعالیت صنایع در کشور

با وجود شدت تحریم ها، ۳۸ میلیارد دلار برای فعال بودن صنایع درکشور مواد اولیه به کشور وارد شده است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ وزیر صنعت، معدن وتجارت در کاشان گفت: سناریوی دولت در ستاد اقتصادی در شرایط شدت گرفتن تحریم‌ها صادرات غیر نفتی بود که در سه سال ونیم گذشته موفق به صادرات دو ونیم میلیارد دلاری فولاد شدیم. علیرضا رزم حسینی افزود: با تامین مواد اولیه از خارج صنایع کشور در چرخه تولید فعال هستند.
وزیر صنعت، معدن وتجارت افزود: تمام کارخانجات کشور با تامین مواد اولیه لازم بدون هیچ مشکلی در سه شیفت کاری فعال هستند که از جمله این صنایع خودروسازی و پوشاک و سرامیک است.
وی گفت: همچنین در حوزه صنعت رشد هشت درصدی حاصل شده است.
 

 

بهره برداری از سه طرح اقتصادی در کاشان

در ادامه سفر رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت به کاشان  با ۱۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از سه طرح اقتصادی در این شهرستان بهره برداری  شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ طرح توسعه شرکت دُرین گلاب تولیدکننده انواع عرقیجات گیاهی با ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه و اشتغالزایی برای ۶۰ نفر، افتتاح شرکت پایا کربن اکسیر بین الملل با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۰ نفر، افتتاح طرح توسعه شرکت اطلس ریس کاشان با ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال ۲۵۰ مفر طرح‌هایی است که امروز بهره برداری شد.

همچنین ، آغاز طرح فولاد آلیاژی، آغاز ساخت بزرگترین تصفیه خانه پساب فولاد ایران و رونمایی از محصولات جدید فولادی، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کاشان و دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به کاشان و آران و بیدگل است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 23 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.