اصفهان گلس مایند بهره برداری از سینمای خمینی شهر در صورت تامین اعتبار - اصفهان گلسمایند

در صورت تامین اعتبار سینمای خمینی شهر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اصفهان گلس،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگوی زنده اینترنتی با بخش خبری ۲۰ شبکه اصفهان گفت: حدود ۲ میلیارد تومان برای تعمیرات داخل و موتورخانه سینما فرهنگ خمینی‌شهر نیاز است که بعد از گرفتن کمیسیون ماده ۵، سازمان سینمایی برای تامین سرور اقدام خواهد شد.
حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی افزود: به دلیل تعمیرات این سالن نیاز به اعتبار است که نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرده و سازمان سینمایی کشور هم ورود پیدا کرده است.

وی گفت: حدود دو میلیارد تومان برای تعمیرات داخل و موتورخانه سینما نیاز است که این هم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان باید مصوب شود و قول مساعد داده شده که امسال تامین اعتبار شود تا فرهنگ ارشاد اسلامی تامین کارفرما کند.
به گفته نویدتوکلی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خمینی شهر، مجموعه فرهنگی شهیدمطهری شامل سالن سینمافرهنگ خمینی شهر به دلیل مشکلات از جمله نیاز به سیستم اطفاحریق، بروزرسانی سیستم اکران فیلم، نیاز به تعویض صندلی ها، نیاز به کفپوش و رفع نواقص سیستم سرمایشی و گرمایشی حدود دو سال است از فعالیت بازمانده است.
سینمافرهنگ خمینی شهر تنها سینمای این شهر است که سال ۸۰ به بهره برداری رسید و حدود ۱۸ سال قبل بازسازی شد و حالا نیازمند بازسازی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 23 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.