اصفهان گلس مایند بهره برداری از طرح‌های شرکت توزیع برق استان - اصفهان گلسمایند

به مناسبت هفته دولت

طرح‌های شرکت توزیع برق استان اصفهان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح‌های شرکت توزیع برقبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به برق رسانی به ۱۸ هزار متقاضی از ابتدای سال تا کنون گفت: ۳۰ طرحرفع ضعف ولتاژ در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و برخوار با هزینه‌ای بیش از صد میلیارد ریال، نصب کلید‌های قطع و وصل با قابلیت کنترل از راه دور برای کاهش میزان خاموشی‌ها و افزایش قابلیت مانور با هزینه‌ای بیش از ۷۰ میلیارد به بهره برداری رسید.

حمید علاقمندان افزود: این شرکت از ابتدای سال تا کنون همچنین ۱۰۰۰۰ مورد رفع خاموشی روشنایی معابر را با هزینه‌ای بیش از ۶۰ میلیارد ریال محقق کرده است.

معاون برنامه ریزی شرکت با اشاره به پروژه‌های روستایی شرکت توزیع برق استان گفت: حدود ۶۰ روستا در استان در قالب موافقتنامه عوارض برق روستایی طرح جهادی بهارستان اصلاح و بهینه سازی شده است.

رسول روستایی افزود: تعمیرات صد کیلومتر از شبکه‌های هوایی و زمینی و توسعه۱۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با هزینه‌ای بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت توزیع استان، از دیگر طرح های اجرا شده در روستاهاست.

وی با اشاره به نصب ۶۳۵ نیروگاه خورشیدی قابل حمل برای تامین برق عشایر استان گفت: ارائه خدمات الکترونیک، پیاده سازی و استقرار اپلیکیشن برق من برای ارائه خدمات به مشترکان، برقراری ارتباط برخط با سازمان‌های ثبت احوال، وزارت صمت، اداره پست و نظام مهندسی، استفاده از سامانه پیامکی برای تعامل با ذینفعان، راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۲۱ حوادث برق و ۳۷۱۲۱ برای خدمات فروش و پس از فروش از دیگر اقدامات این شرکت برای توسعه دولت الکترونیک در روستاهاست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 109 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 28 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.