اصفهان گلس مایند بیمه اجباریِ تمام خطر محصولِ گندم - اصفهان گلسمایند

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورا خبر داد:

محصول گندم کشاورزان مشمول بیمه اجباری تمام خطر می‌شود.

محصول گندم کشاورزان مشمول بیمه اجباری تمام خطر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان باید افزایش یابد، گفت: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس به شدت پیگیر این موضوع است و از تمام ظرفیت‌های قانونی و نظارتی خود برای تحقق این امر استفاده می‌کند.

سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به اینکه محصول گندم کشاورزان این حوزه بیمه اجباری تمام خطر می‌شود، افزود: اعتبار لازم برای این مهم از محل مطالبات حاصل از فروش تضمینی گندم کشاورزان کسر می‌شود.
وی همچنین گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با نیروی انتظامی مقرر شد برای تمام ماشین آلات کشاورزی فعال کشاورزان بدون توجه به وجود یا وجود نداشتن بیمه شخص ثالث و همچنین عمر ماشین پلاک گذاری انجام شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: سوخت مورد نیاز ماشین آلات هم مقرر شد از طریق وزارت جهاد و از وزارت نفت تأمین شود.
ساداتی نژاد همچنین با بیان اینکه صاحبان ماشین آلات کشاورزی بدون پلاک که برای اولین بار نسبت به اخذ بیمه شخص ثالث اقدام کنند مشمول جریمه نمی‌شوند، افزود: یکی از مهمترین مشکلات موجود در بخش کشاورزی وجود سوداگری در تأمین ماشین آلات مورد نیاز کشاورزان است که باید برای مقابله با این موضوع سامانه‌ای شکل گرفته تا نیاز بازار به ماشین آلات کشاورزی را تشخیص دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 95 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.