اصفهان گلس مایند تشکر امام جمعه اصفهان از کشاورزان - اصفهان گلسمایند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: من باید از کشاورزانی که مطالبات خود را مسالمت‌آمیز پیگیری کردند و به دشمن میدان ندادند، تشکر کنم.

تشکر امام جمعه اصفهان از کشاورزانبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه کشاورزان طلبکار هستند و دولت‌های قبل به خواسته‌های منطقی آنها نرسیده‌اند، گفت: این غم، غم بزرگی برای ما است، متأسفانه آب نیست؛ ما نمی‌گوییم مسئولان کاری و تلاش نکنند، اما به خدا و دعا نیز باید توجه کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به خواسته مشروع و به حق کشاورزان، افزود: زندگی این افراد کشاورزی است و شاید الان نان برای خوردن نداشته باشند؛ در این زمینه رئیس جمهور جلساتی با نمایندگان اصفهان و ستاد احیای زاینده‌رود برگزار کرده و قول‌هایی در این زمینه داده شده است.

وی بروز اختلاف و دشمنی میان قشرهای مختلف را بلایی برای جامعه دانست و گفت: همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و راه دیگری را نرویم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز جنگ دشمن دیگر جنگ نظامی نیست، گفت: تدبیرهای امام (ره) و مقام معظم رهبری، مملکت ما را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده است. کسی جرأت نمی‌کند به کشور چپ نگاه بکند و چشم کسی که چپ به کشور نگاه بکند را کور خواهیم کرد؛ اگر دستی به سمت کشور دراز بشود، آن دست را از مچ قطع خواهیم کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 330 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 4 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.