اصفهان گلس مایند تعویض رابرسیل و افزایش ایمنی مخزن مارون دو - اصفهان گلسمایند

در شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران- منطقه اصفهان

رابر سیل (آب بند لاستیکی) مخزن T۵ مرکز انتقال نفت شهید بدیع صنایع رامهرمز شماره ۲ مارون ـ اصفهان تعویض شد.

تعویض رابرسیل و افزایش ایمنی مخزن مارون دوبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس واحد مکانیک شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: به دلیل جدا شدن قسمت‌هایی از رابر سیل مخزن t۵ و نشت شدید گاز در سقف مخزن با توجه به بالا بودن ریسک حادثه ناشی از رعد و برق و الکتریسته ساکن، با بهره گیری از دانش کارشناسان مشکل رفع شد.
علیرضا مرادپور افزود: در بررسی‌ها سه ناحیه به طول ۱۴ متر از نقاط پارگی شناسایی شد که در پی آن با رعایت نکات ایمنی پیج‌های متصل به CLAMPS باز و تمیز کاری و رابر سیل جدید در محل قرار گرفت.
مخزن تعادلی T۵ مرکز انتقال نفت شماره ۲ مارون با گنجایش ذخیره سازی حدود ۵۶ میلیون لیتر نفت خام، مخزن اصلی این مرکز انتقال نفت است.

منطقه خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان یکی از مناطق ۱۲ گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که با بهره گیری از ۱۸ دستگاه توربوپمپ سولزر با قدرتی معادل ۳۰۰هزار اسب بخار ،روزانه بیش از نیم میلیون بشکه نفت خام را از امیدیه خوزستان با طی مسیر ۴۰۰کیلو متر به اصفهان منتقل می کند که علاوه بر تامین خوراک پالایشگاه اصفهان،بخشی از خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز را نیز تامین می کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 31 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.