اصفهان گلس مایند تکمیل و راه اندازی بیمارستانهای آران و بیدگل - اصفهان گلسمایند

بیمارستان‌های آران وبیدگل درحال تکمیل و راه اندازی هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار آران و بیدگل گفت: بیمارستان های  امام حسن مجتبی (ع) و  ثامن این شهرستان به صورت بخش به بخش درحال راه اندازی هستند.
اسماعیل بایبوردی افزود: بیمارستان ثامن آران و بیدگل با هشت هزار و ۵۰۰ متر زیربنا و ۱۲۰ تخت که با ۸۴ تخت فعال شروع به کار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تلاش برای تکمیل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان در حال پیگیری است افزود: مرحله نخست این بیمارستان همزمان با بیمارستان ثامن به بهره برداری می‌رسد.

بایبوردی با اشاره به اینکه عملیات ساخت بیمارستان ١۴٠ تخت خوابی عمومی امام حسن محتبی (ع) آران و بیدگل به عنوان جایگزین بیمارستان فرسوده سید الشهدا (ع) بیش از ۱۰ سال است که به همت خیران گرانقدر شهرستان آغاز شده است گفت: در مرحله نخست بیمارستان امام حسن (ع) خدماتی از جمله رادیولوژی، آزمایشگاه، سی تی اسکن، فیزیوتراپی و اورژانس ارایه خواهد شد.
وی با اشاره به نقش مهم خیران سلامت در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان گفت: این مشارکت در اجرای طرح‌های بهداشت و درمان آران و بیدگل بی‌نظیر است.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۵ هزار نفر و برخورداری از ۲ باب بیمارستان، ۹ خانه بهداشت، ۶ مرکز خدمات شهری و هفت پایگاه سلامت در فاصله ۲۱۵ کیلومتری مرکزاصفهان قراردارد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 28 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.