اصفهان گلس مایند جوانمردی، کمی جان گرفت - اصفهان گلسمایند

تشکرِ ذوب آهن از سپاهان

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن با انتشار پیامی در فضای مجازی از رفتار جوانمردانه سپاهان تشکر کرد.

جوانمردی، کمی جان گرفتبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ سپاهان در شهرآورد اصفهان موفق شد ذوب آهن را ببرد، ولی این پیروزی سبب نشد تا برخی از بازیکنان این تیم و همینطور سرمربی آنها رقیب را فراموش کنند؛ به طوری که پس از پایان بازی، به بازیکنان ذوب آهن دلداری دادند.

محرم نویدکیا در پایان بازی به سمت بازیکنان تیم همشهری رفت و با آنها همدردی داشت.

سروش رفیعی و برخی بازیکنان دیگر سپاهان نیز همین کار را انجام دادند تا مجتبی فریدونی، مدیرعامل ذوب آهن با انتشار پستی به تمجید از سروش رفیعی و محرم نویدکیا بپردازد.

در پیامِ مجتبی فریدونی آمده است: «فارغ از نتیجه بازی سپاهان و ذوب آهن، در روز بازی ناظران و علاقه مندان فوتبال شاهد روی دیگری از فوتبال بودند. قصه معرفت و جوانمردی است که این روزها در فوتبال ما اگر نه به گوهری نایاب، ولی قطعا نادر و کمیاب تبدیل شده است. در روزگاری که تهمت، افترا، بدگویی و فرافکنی به روش هایی معمول و دم دستی برای بی ارزش کردن کار حریفان و به زیر کشیدن رقیب تبدیل شده است دیدن صحنه هایی که محرم نویدکیا و سروش رفیعی در پایان بازی خلق کردند بی شک نه تنها دل همه اهالی فوتبال بلکه هر بیننده ای را شاد کرده و امید به زنده ماندن سیره پوریای ولی را زنده کرد. برد و باخت جزیی از ورزش و فوتبال است و تکرار شدنی و تغییر پذیر . آنچه به یاد می ماند رسم جوانمردی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 28 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.