اصفهان گلس مایند حل مشکل کمبود دارو با پیگیری‌ دولت جدید و مجلس - اصفهان گلسمایند

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی

مشکل کمبود دارو در کشور با پیگیری‌های بیشتر دولت جدید و کمیسیون بهداشت مجلس، و ورود جدی سیستم‌های امنیتی در کشور حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده مردم شهرستان مبارکه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از داروخانه‌های شهر گفت: به دلیل گرانتر بودن دارو‌ها در کشور‌های همسایه، با تشکیل رانت و مافیا در کشورمان، شاهد قاچاق این دارو‌ها هستیم که مهمترین اولویت دولت جدید و سیستم‌های امنیتی کشور شناسایی متخلفان و جلوگیری از این امر است.
پروین صالحی افزود: همچنین تاخیر در تخصیص ارز دولتی به وارد کنندگان مواد اولیه تولید دارو، یکی از دیگر از عوامل بروز مشکلات در این حوزه است که با پیگیری‌های کمیسیون بهداشت مجلس در حال پیگیری و حل شدن است.
وی گفت: سامانه تی تک که چندماه پیش به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو در توزیع و فروش دارو‌های خاص برای بیماران خاص در کشور راه اندازی شده، در حال تقویت است و با ردیابی دارو از زمان تولید یا وارد شدن به کشور، تا زمان توزیع با کد دارو و نام بیمار، در این سامانه مشکلات بیماران خاص نیز حل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اعتراض مردم مبنی بر شلوغ بودن تنها داروخانه‌ی شبانه روزی شهر مبارکه در روز‌های تعطیل، مقرر شد تا در زمان پیک مراجعه مردم در روز‌های تعطیل، یک داروخانه‌ی دیگر نیز فعالیت داشته باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 75 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 30 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.