اصفهان گلس مایند خط و نشان نماینده آذری‌های ایرانی برای ماجراجویان بی هویت - اصفهان گلسمایند

مردم شمال غرب کشور، همه سرباز مقام معظم رهبری و سرباز ولایت هستند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس که اکنون عهده دار سمت نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان است در سفر به شاهین شهر گفت: مردم شمال غرب کشور، اول ایرانی اند و بعد ترک‌های آذری که در طول تاریخ حماسه‌ها آفریدند.
علی نیکزاد افزود: فرزندان غیور آذری، زمانی که در دفاع مقدس نیاز بود با لشکر عاشورا به عنوان مسلمان ایرانی ازدین مبین اسلام دفاع کردند.
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان یک برادر بزرگتر، نسبت به همه همسایه ها، خصوصا آذربایجان، دید حمایتی داشته است گفت: در مقاطع مختلفی ما به کشور آذربایجان از جمله درجنگ قبلی و جنگ چهل و چهار روز چهارروزه کمک کردیم.

نایب رییس اول مجلس با تاکید بر شفافیت موضع جمهوری اسلامی در زمینه مسایل اخیر بین ایران و آذربایجان اخطار داد: تغییرات در مرز‌های شمالی ایران را نمی‌پذیریم و طرف‌های مقابل باید بدانند با جمهوری اسلامی ایران صحبت می‌کنند.
علی نیکزاد به کشور‌های همسایه هم توصیه کرد دنبال ماجراجویی نباشند و در ادامه افزود: کسانی که اسب دیگری را سوار می‌شوند باید بدانند به زودی پیاده خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه ما حرمت تمامیت ارضی همسایگان را رعایت می‌کنیم گفت: طرف مقابل هم باید در زمین خودش بازی کند و وارد بازی ماجراجویان بی هویت نشوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 327 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 5 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.