اصفهان گلس مایند درخشش ۱۲ بانوی اصفهانی در بین نشان آوران مسابقات غیرحضوری پومسه - اصفهان گلسمایند

۱۲ بانوی پومسه کار اصفهانی در بین نشان آوران مسابقات غیرحضوریبه گزارش اصفهان گلس، به نقل از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات غیرحضوری پومسه (اجرای فرم تکواندو) آزاد کشوری در گروه بانوان با حضور ۸۶۰ نفر با عنوان “جام بزرگ مهربانی” برای اجرایی کردن طرح پویش “دست‌هایی خدایی” برگزار شد و درآمد حاصل از آن برای کمک به خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا صرف می‌شود.
پومسه‌رو‌هایی که نام‌نویسی کرده بودند، ویدئو‌های اجرای فرم خود را از طریق نرم افزار تخصصی تکواندو Taekapp ارسال کردند و پس از قضاوت اجرا معرفی شدند.
در بخش کمربند زرد تا آبی کمتر از ۱۲ سال این مسابقات غیرحضوری، سحر باستانی نجف آبادی و لنا سلحشوری از اصفهان و در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال فاطمه حجتی نجف آبادی از اصفهان، رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال عارفه رحیمی باغ ابریشمی، فائزه فروغیان و فاطمه عادل نیا نجف آبادی از اصفهان معرفی شدند.
همچنین در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال آیناز دیانی و در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال یاسمن لیموچی، زهرا خانیان و در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال مرجان تاجی رستم آبادی و در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال ملیحه ذوالفقاری و ملیحه نصیری فر از اصفهان خوش درخشیدند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 138 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 21 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.