اصفهان گلس مایند ذوب آهن آماده قدرت نمایی دوباره در لیگ برتر هندبال - اصفهان گلسمایند

لیگ برتر هندبال که به دلیل اردوی تیم ملی یک ماه تعطیل شده، قرار است به زودی از سر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از اوایل مرداد آغاز شد و پس از برگزاری دو هفته به دلیل برپایی اردوی تیم ملی به مدت ۱ ماه تعطیل شد.
تیم هندبال ذوب آهن در دو هفته ابتدایی به ترتیب تیم‌های ناجای قم و مس کرمان را شکست داد تا گام محکمی برای رقابت‌های این فصل بردارد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در تعطیلی لیگ ۶ بازیکن ما به اردوی تیم ملی وبقیه هم به مرخصی رفتند و تمرینات متوقف شد گفت: بیش از یک هفته است که تمرینات خود را آغاز کرده ایم و بازیکنان به ۷۰ درصد آمادگی رسیده اند و امیدواریم تا شروع مجدد لیگ آمادگی بیشتر و بهتری را کسب کنیم.
حمید صادقی افزود: سیاست باشگاه ذوب آهن امسال رسیدن به یکی از سکوی‌های قهرمانی و نایب قهرمانی است تا بتوانیم مثل سال‌های نه چندان دور هم به جام باشگاه‌های آسیا برسیم هم اقتدار هندبال ذوب آهن را دوباره به نمایش بگذاریم.
هفته سوم و ادامه لیگ برتر هندبال ۲۸ شهریور آغاز می‌شود و تیم ذوب آهن باید به مصاف شهید شاملی کازرون قهرمان فصل پیش برود.

دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که استان اصفهان با سه تیم بیشترین نماینده را دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 70 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 13 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.