اصفهان گلس مایند رهبر معظم انقلاب پرچمدار در تزریق واکسن - اصفهان گلسمایند

خطبه های نماز جمعه اصفهان

خطیب جمعه اصفهان: رهبر فرزانه‌ی انقلاب پرچمدار در امر تزریق واکسن هستند.

پرچمداری رهبر انقلاب در تزریق واکسنبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب در امر تزریق واکسن پرچمدار هستند ما هم باید در این مهم کوتاهی نکنیم؛ گاهی گوشه کنار شنیده می‌شود که می‌گویند واکسن نزنید و واکسن خطر دارد، اما ما نباید به این شایعات گوش دهیم تا ان شا الله با ایمنی کلی جامعه همه چیز به حالت عادی برگردد.

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی با بیان اینکه امروز تمام دنیای کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده، گفت: با نگاهی اجمالی متوجه می‌شویم که کفر و صهیونیسم در مقابل ما قرار گرفته اند و باید صبر و مقاومت داشته باشیم و مسوولان باید از چشم داشتن به دست بیگانه و کمک به آنان دوری کنند تا اقتدار کشور دچار مشکل نشود.

وی افزود: به کشور‌های منطقه اعلام می‌کنیم، خودتان را وابسته به دشمنان اسلام نکنید، دستتان را بر شانه‌های دشمنان قسم‌خورده اسلام نیندازید، از ارتش‌های بیگانه استفاده نکنید، این‌ها فقط کشور را غارت می‌کنند و همه چیز کشور حتی دین آن را می‌گیرند.

امام جمعه موقت اصفهان با تبریک آغاز ماه ربیع الاول، همگان را به بهره گیری از برکات این ماه دعوت کرد و گفت: بر اساس آنچه که در آیات و روایات به ما تاکید شده، رمز پیروزی، صبر و تقوای الهی‌ است؛ خداوند متعال هزار و ۴۰۰ سال پیش در کتاب الهی خود، دستورالعمل‌های زندگی در همه شرایط را برای انسان بیان کرده است.

حجت‌الاسلام میردامادی افزود: عقب نشینی در مقابل دشمن در شرایط فعلی صحیح نیست و نباید تصور کنیم که دشمن از طریق مذاکره، حامی ما می‌شود؛ مقاومت و صبر از نشانه‌های استوار شدن ملت ایران است و این ملت در مقابل دشمن، پیروز خواهد شد.

وی درباره خطر زلزله در شهر اصفهان به مدیران شهری هشدار داد تا خطری جدی مردم و شهر را تهدید نکند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 257 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 8 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.