اصفهان گلس مایند ساز و کار تهیه لیست‌های انتخاباتی شوراها - اصفهان گلسمایند

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان عنوان کرد

ساز و کار تهیه لیست‌های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا با محوریت مجمع نیروهای انقلاب و اهتمام بر استفاده از ظرفیت‌های محلی اعلام شد.

ساز و کار تهیه لیست‌های انتخاباتی شوراهابه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان گفت: به منظور برانگیخته شدن شور و نشاط انتخاباتی در همه شهرهای استان و استفاده از ظرفیت همه شهرستان‌ها، ساز و کاری محلی با محوریت مجمع نیروهای انقلاب اسلامی طراحی شده تا نامزدهای طراز انقلاب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شناسایی شده و در لیست انتخاباتی مجمع قرار بگیرند.

حجت الاسلام احمد سالک افزود: بر اساس تجربیات سالیان گذشته و هم فکری‌های انجام شده، تعداد هفت تا ۱۱ نفر از نیروهای ارزشی، ولایتمدار و باسابقه هر شهرستان مامور تشکیل مجمع نیروهای انقلابی در آن شهرستان شدند و جلساتی توجیهی کاملی نیز برگزار شد.

 وی ادامه داد: مجمع نیروهای انقلاب هر شهرستان موظف است پس از انتخاب هیات رئیسه، وظایف محوله را در هماهنگی کامل با مجمع استان انجام داده و اعضای مجمع نیروهای انقلاب هر شهر(روستا) را تا سقف پنج نفر برگزیند.

 عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین تصمیم گرفته شده، مجمع نیروهای انقلاب هر شهر(روستا)، با هماهنگی مجمع شهرستان، لیست انتخاباتی شورای اسلامی آن شهر(روستا) را از میان داوطلبان اصولگرا تهیه و اطلاع رسانی کنند.

مجموعه‌های شورای وحدت اصولگرایان، شورای ائتلاف و مجمع نیروهای انقلاب در استان اصفهان زیر نظر   شورای عالی متشکل از آیت الله مهدوی، بهشتی نژاد و سالک قرار دارند که شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب هم متشکل از ۲۱ نفر از اعضای این مجموعه هاست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 302 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.