اصفهان گلس مایند عزم جدی ارتش در میدان خدمت رسانی به مردم - اصفهان گلسمایند

بازدید از بیمارستان تنفسی ارتش در اصفهان

مدیر طرح‌های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش : اقدامات مردم یاری ارتش برای مقابله با کرونا در کشور توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  سرهنگ خلبان، ولی رحمانی در بازدید از بیمارستان دائمی تنفسی در حال ساخت ارتش در اصفهان با اشاره به اینکه عملیات ساخت هفتمین بیمارستان ارتش در شهر مقدس قم از دیروز کلید خورد افزود: تا هفت روز آینده این بیمارستان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به آغاز عملیات آبرسانی به یکی از روستا‌های شهرستان خاش افزود: یک دستگاه رفع مشکلات برق هم از اصفهان به مناطق محروم ارسال شد.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه از تامین دستگاه اکسیژن ساز۵۰۰لیتری به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال برای استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در هر استانی که لازم باشد خدمات ارتش در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار کادر پزشکی و ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی ارتش در اختیار دانشگاه‌های علوم پرشکی اصفهان قرار دارد.

بر اساس فرامین فرمانده معظم کل قوا که به فرمانده کل ارتش ابلاغ شد ،  امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش که مسئولیت  فرمانده  میدانی مبارزه با کرونا را عهده دار هستند  مسئولیت پیگیری طرح ها و کمک در حوزه محرومیت زدایی   را به سراستاد خلبان جنگده بالگرد کبری سرهنگ خلبان ولی رحمانی اعطا کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 29 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.