اصفهان گلس مایند فولاد مبارکه به فکر آب افتاد - اصفهان گلسمایند

فولاد مباركه در تلاش است مصرف آب را به كمترین مقدار می‌رساند.

فولاد مبارکه به فکر آب افتادبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد مبارکه، بحران کم‌آبیِ امسال را به‌مراتب از بحران سال ۹۷ سخت‌تر دانست و گفت: خشکسالی و کمبود منابعِ آبیِ پشتِ سدها، علاوه بر اینکه شرکت‌ها را با مشکل تأمین آب مواجه می‌کند، تولید برقِ نیروگاه‌های برق‌آبی را تقریبا به میزان پنج هزار مگاوات در کشور کاهش می‌دهد که تأثیرات آن، هم در بخش صنعتی و هم در بخش‌های خانگی مشاهده خواهد شد.

سید امیر طباطباییان به برنامه ریزی این شرکت برای کاهش مصرف آب با اجرای طرح‌های مختلف اشاره کرد و افزود : برنامه‌ریزی برای اجرا و بهره‌برداری از چند طرح آبی در حوزه تصفیه و بازچرخانیِ پَسابَ بهداشتی و صنعتی و اقدامات متناسب در همه واحد‌ها در قالب کمیته‌ها از جمله این اقدامات است.

وی به شعار امسال که «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» است، اشاره کرد و وظیفه اصلیِ واحد‌هایی مثل انرژی و سیالات را پشتیبانی از تولید برشمرد و گفت: اگرچه پیش‌بینی می‌شود امسال از سالِ سختِ ۹۷ دشوارتر باشد، ولی تاکنون، با مدیریتِ مصرف و منابعِ آبی و به اجرای طرح‌هایی در سال‌های اخیر، در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷، وضعیت بسیار بهتری داریم.

مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: همه بخش‌ها در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا با موفقیت از بحران کم‌آبی عبور کنیم.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 22 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.