اصفهان گلس مایند لغو روادید ایران و روسیه گامی بزرگ در توسعه گردشگری - اصفهان گلسمایند

لغو روادید گروهی ایران و روسیه گام بزرگی در توسعه گردشگری و تسهیل مسافرت شهروندان دو کشور تاثیرگذار است.

لغو روادید ایران و روسیه گامی بزرگ در توسعه گردشگریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان با اشاره به برنامه اقدام مشترک لغو روادید گروهی تهران و مسکو در پایان خرداد گفت: گروه‌های گردشگر ۵ تا ۵۰ نفره ایرانی و روسی می‌توانند بدون روادید به ایران و روسیه سفر کنند که به استفاده کامل و بهتر از ظرفیت گردشگری و فرهنگی کشور منجر خواهد شد.

بوریس بورمیستروف بر حمایت روسیه از این برنامه مشترک تاکید کرد و افزود: اکنون نوبت آژانس‌های گردشگری ایران و روسیه است که با لحاظ کردن شرایط کرونایی در این زمینه برنامه ریزی و فعالیت کنند.

وی آموزش زبان روسی و فارسی در دو کشور را گامی مهم برای توسعه روابط فرهنگی ارزیابی کرد و گفت: مرکز آموزشی زبان روسی ” روسکی میر ” نیز در اصفهان راه اندازی شده و ایرانیان علاقه‌مند به فرهنگ و ادبیات می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

سرکنسول فدراسیون روسیه در اصفهان ادامه داد: روابط خوبی در زمینه ورزشی داریم به طوری که تیم فوتبال “زنیت ” سن پترزبورگ برای مذاکره و اجرای طرح‌های مشترک با باشگاه سپاهان به اصفهان سفر کرده است.

بوریس بورمیستروف در توضیح مهمترین وظیفه سرکنسولگری روسیه در اصفهان گفت: کمک به برقراری روابط تجاری بین فعالان اقتصادی اصفهان و روسیه، صدور انواع روادید و حمایت از حقوق شهروندان روس مهمترین این وظایف است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 345 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 10 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.