اصفهان گلس مایند مدیریت مصرف آب و رکوردشکنیِ فولاد مبارکه - اصفهان گلسمایند

مدیریت در مصرف آب باعث شد شرکت فولاد مبارکه در بهار امسال، موفق به ثبت رکورد تولید دو میلیون تن فولاد شود.

مدیریت مصرف آب و رکوردشکنیِ فولاد مبارکهبه گزارش اصفهان گلس، مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه، قطعِ وابستگی به آب خام و منابع آب جاری یا زیرزمینی را در منطقه از اهداف این شرکت برشمرد و گفت: استفاده از پساب شهری و صنعتی و انتقال آب از دریاهای آزاد به صنایع بزرگ استان در راستای این هدف پیگیری می شود.

جواد نیلی ابراز امیدواری کرد این کار در ۳ تا ۵ سال آینده به نتیجه برسد و افزود: با اجرای این طرح، وابستگیِ شرکتِ فولادِ مبارکه به منابعِ آبیِ داخلِ استان به صورت کامل قطع و نیاز آن از طریق منابعِ متصل به دریا تامین می شود.

وی، پایداریِ خطِ تولید را برای فولاد مبارکه بسیار مهم دانست و افزود: با اینکه در اوایل دهه ۹۰، شرایط تاب آوری بسیار کمی داشتیم و حتی برای زمان کوتاهی، فعالیت تولیدیِ این شرکت متوقف  شد، اما اکنون، با حداقل تامینِ نیازِ آبی، این تاب آوری در مجموعه فولاد افزایش یافته است.

مدیر ارشد خدمات فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این شرکت در سه ماه اولِ امسال، موفق به ثبتِ رکوردِ تولیدِ دو میلیون تن فولاد شد که این هدف با اقداماتی که در حوزه مصرف آب صورت گرفت، به دست آمد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : اقتصادی تاريخ : 17 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.