اصفهان گلس مایند میزبانی از همایش ملی نقش اردستان در تاریخ فرهنگ و ادب ایران - اصفهان گلسمایند

اردستان

بزرگترین رویداد فرهنگی اردستان در قالب همایش ملی نقش اردستان در تاریخ، فرهنگ و ادب ایران برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی اردستانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به برگزاری همایش ملی نقش اردستان در تاریخ فرهنگ و ادب ایران در روز‌های ۵ و ۶ خرداد گفت: در این مراسم دو مرکز اردستان پژوهی شفیعی در دانشگاه پیام نور و هاشمی در کتابخانه امام سجاد (ع) اردستان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی اردستان هم آغاز می‌شود.

حمید رضا تأملی با بیان اینکه ۷۲ مقاله به دبیرخانه همایش ملی نقش اردستان در تاریخ، فرهنگ و ادب ایران ارسال شده است افزود: این همایش در سه بخش ادبیات با ۸ مقاله برتر، تاریخ با ۷ مقاله برتر و فرهنگ و هنر با ۵ مقاله برتر به صورت سخنرانی برگزار خواهد شد.
وی گفت: در یک سال گذشته در حوزه فرهنگی در شهرستان اردستان بسیار آسیب وارد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان هم در این نشست گفت: از تعداد مقالات رسیده به دبیرخانه همایش ۶۲ مقاله پذیرش شد که مقالات به صورت علمی مطالعه و ۲۰ مقاله برای سخنرانی برگزیده شد و بقیه مقالات بصورت چاپ و درج در لوح فشرده همایش پذیرفته شده است.

محمد ابراهیم ایرج پور به چاپ کتابچه چکیده مقالات و آماده شدن سی دی همایش ه بصورت نرم افزار اشاره کرد و گفت: ۲۵ جلد کتاب مربوط با همایش در حوزه‌های تاریخ، مفاخر، شعر، زبان شناسی، جغرافیا، خاطرات و نمایش نامه در دست چاپ است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : اجتماعی تاريخ : 23 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.