اصفهان گلس مایند هراس دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات - اصفهان گلسمایند

خطبه‌های نماز جمعه اصفهان

رییس جمهور آینده هر چه با مشارکت بیشتری انتخاب شود، با قدرت بیشتری کار خواهد کرد و این چیزی است که دشمن از آن هراس دارد.

توصیه امام جمعه موقف اصفهان به حضور حداکثری مردم در انتخاباتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان گفت: مردم امتحان خودشان را در دفاع از انقلاب پس داده اند و هر چند مشکلات و سختی‌هایی برای مردم وجود دارد، اما این معنایش شرکت نکردن در انتخابات نیست.
حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردمادی با بیان اینکه برای حفظ و آزادی این مملکت صد‌ها نفر شهید شدند، گفت در برابر این شهدا مسئولیت داریم و برای همین است که رای دادن واجب است.
خطیب نماز جمعه اصفهان افزود: البته دقت در انتخاب هم مهم است و باید بر اساس معیاری‌هایی همچون سابقه عملکرد موفق، روحیه جهادی، تدبیر، و ایمان به خدا باید افراد را انتخاب کرد.
وی با قدردانی از عملکرد مطلوب صدا سیما در برگزازری مناظره ها، از نامزد‌ها خواست از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.
حجت الاسلام میردامادی با گرامیداشت ولادت حضرت معصومه و دهه کرامت، گفت: کرامت یعنی انسان بودن و دوری از رذائل اخلاقی را یک ضرورت انسانی است
خطیب جمعه افزود: در جمهوری اسلامی و در مبانی دینی ما مسئولیت می‌پذیریم، اما اسیر قدرت نمی‌شویم و این به شرطی است که ما بپذیریم زندگی ما به همین دنیا ختم نمی‌شود و معتقد به معاد باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین میردامادی همچنین با قدردانی از خدمات مسئولان مدیریت آب استان تاکید کرد: بی عدالتی در حوزه آب شرب برطرف شود، زیرا در برخی مناطق روزانه آب قطع و در برخی دیگر درتمام ساعات جریان آب برقرار است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 280 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 11 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.