اصفهان گلس مایند پیش بینی و پیشگیری؛ اولویت ناجا - اصفهان گلسمایند

فرمانده نیروی انتظامی در همایش فدائیان ولایت۴: پیش بینی و پیشگیری در اولویت کار ناجاست.

پیش بینی و پیشگیری؛ اولویت های ناجابه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ فرمانده نیروی انتظامی در همایش فدائیان ولایت ۴ که با حضور جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه ما هرچه داریم از مجاهدت امام راحل(ره) است، گفت: پیروزی انقلاب، سرنگونی رژیم ستمشاهی و برقراری جمهوری اسلامی ایران و این عزتی که امروز، کشور ما در جهان دارد، همه و همه از برکت وجود  امام عزیز است.

سردار حسین اشتری، درباره سی و دومین سال انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به رهبریِ انقلاب اسلامی ایران گفت: زمانی که خبر رحلت امام(ره) به اطلاع مردم رسید، بسیار متاثر شدند و شاید کمتر کسی بود که در فراق امام متاثر نشد؛ ولی آن موقع که شروع ولایت مقام  معظم رهبری را اعلام کردند، یک باره آن نگرانی ها برداشته شد و آن فشاری که در اثر رحلت حضرت امام (ره) وارد شده بود، با این انتخاب بجا به امیدواری تبدیل و آرامش در کشور حاکم شد.

فرمانده نیروی انتظامی پیش بینی و پیشگیری را اولویت کار نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز قدرت ما به گونه ای است که با اِشراف اطلاعاتی، حوادث را پیش بینی و از بروز آن پیشگیری می کنیم.

وی به موضوع برخورد ناجا با اراذل و اوباش پرداخت و گفت: هر کسی که جامعه را ناامن و در بین مردم رعب و وحشت ایجاد کند و باعث اخلال در نظم عمومی شود، پلیس با اراده آهنین و بر اساس قانون با او برخورد می کند.

سردار اشتری به بحث امنیت انتخابات هم اشاره کرد و گفت: در خصوص تامین امنیت انتخابات، قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در نیروی انتظامی تشکیل شده است و بر اساس طرح ها و برنامه ریزی های ها، نمی گذاریم خدشه ای به امنیت انتخابات وارد آید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 285 views بار دسته بندی : سیاسی تاريخ : 4 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.