اصفهان گلس مایند کوتاهی شهرداری شهرهای اردستان ، زواره و مهاباد از درآمد خود به کتابخانه ها - اصفهان گلسمایند

کوتاهی شهرداری های اردستان ، زواره و مهاباد در پرداخت نیم درصد از درآمد خود به کتابخانه هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردستان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با بیان اینکه طبق مصوبه انجمن کتابخانه‌های شهرستان ، شهرداری‌ها باید به صورت ماهانه نیم درصد از درآمد خود را به کتابخانه عمومی بپردازند گفت: بر این پایه شهرداری اردستان باید ماهانه سه میلیون تومان ، زواره ۲ میلیون و مهاباد یک میلیون تومان پرداخت کند.
عفت باقری افزود: از ابتدای امسال تاکنون شهرداری اردستان در مجموع ۶ میلیون تومان ، و زواره و مهاباد هرکدام پنج میلیون تومان پرداخت کرده‌ اند.
وی همچنین گفت: با توجه به اجرای سومین دوره طرح بحار کتاب ، انوار دانایی و نیاز محسوس به کتاب‌های به‌روزتر ، مردم دو هزار جلد کتاب جدید به کتابخانه عمومی این شهرستان اهدا کرده اند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردستان به برگزاری مسابقه شهرستانی هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: شرکت در این مسابقه تا ۳۰ آبان از طریق فضای مجازی ادامه دارد و تا کنون ۳۰ مقاله برتر شناسایی و در پایان از نویسندگان ۱۰ مقاله برگزیده به صورت غیرحضوری تجلیل می شود.
اردستان هم‌اکنون ۶ کتابخانه عمومی نهادی شامل چهار کتابخانه شهری و ۲ روستایی با ۱۱۵ هزار جلد کتاب و نزدیک به پنج هزار عضو فعال دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 18 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.