اصفهان گلس مایند آخرین فرصت ثبت نام واحد‌های صنعتی استان در سامانه جامع تجارت - اصفهان گلسمایند

تا ۲۵ خرداد

واحد‌های صنعتی استان اصفهان تا ۲۵ خرداد برای ثبت نام و اخذ کد نقش سامانه جامع تجارت فرصت دارند.

لزوم ثبت نام واحد‌های صنعتی در سامانه جامع تجارتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در راستای شفافیت گردش کالا و خدمات و بر اساس دستورالعمل وزارت صنعت، معدن و تجارت واحد‌های صنعتی استان تا ۲۵ خرداد برای ثبت نام و گرفتن کد نقش در سامانه جامع تجارت به نشانی اینترنتی www.ntsw.ir مراجعه کنند.

امیر حسین کمیلی افزود: گرفتن شناسه کالا برای محصولات تولیدی شرکت از سامانه جامع تجارت با واحد‌های صنعت و درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده برابر ضوابط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کشور در سامانه جامع تجارت، ثبت آمار موجودی اولیه محصولات تولیدی واحد صنعتی در سامانه جامع تجارت، ثبت آمار تولیدات روزانه واحد صنعتی در سامانه جامع تجارت و ثبت سند فروش کالا و صدور فاکتور الکترونیکی بهمراه قیمت فروش در سامانه جامع تجارت از دیگر اقداماتی است که واحد‌های تولیدی مورد نظر باید انجام دهند.

وی با بیان اینکه اگر کالا وارداتی باشد باید قیمت واردکننده و مصرف کننده علاوه بر درج بر روی کالا در سامانه جامع تجارت نیز ثبت شود گفت: مبنای قیمت فروش محصولات در حال حاضر آخرین قیمت واحد در پایان اردیبهشت ماه سال جاری است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: تمامی واحدی تولیدی بدون گرفتن مجوز از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اجازه افزایش قیمت محصولات خود را ندارند و در صورت رعایت نکردن این موضوع برابر ضوابط با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
وی گفت: درج نکردن قیمت محصولات تولیدی در سامانه جامع تجارت به منزله تخلف از ضوابط در قوانین بوده و مسئولیت آن متوجه مدیر واحد تولیدی وهرگونه خدمات دهی به واحد‌های تولیدی منوط به اقدامات ثبتی تولید دراین سامانه است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 12 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.