اصفهان گلس مایند آخرین مهلت ثبت نام در دومین مهرواره ملی هوای نو - اصفهان گلسمایند

تا پایان اردیبهشت؛

علاقه‌مندان برای ثبت نام در دومین مهرواره ملی هوای نو «برگزیدگان سال هیئت و تشکل های دینی » تا پایان اردیبهشت فرصت دارند.

آخرین مهلت ثبت نام در دومین مهرواره ملی هوای نو تا پایان اردیبهشت دبیر مهراوه ملی هوای نو گفت:علاقه‌مندان برای حضور در این دوره می توانند از طریق تارنمای havayenoo.ir در این مهرواره ثبت نام کنند.

وحید ملتجی افزود: محورها و رشته‌های بخش‌های این دوره شامل «بخش نهاد هیأت» متشکل از سه قسمت محورهای اصلی «هیئت و خانواده، هیئت و نوجوان، هیئت و امداد اجتماعی، هیئت و اقتصاد، هیئت، هنر و رسانه، هیئت و شهدا و هیئت و شادی» و محورهای ویژه «هیئت و معنویت و اخلاق، هیئت و جهانی‌اندیشی ساختار و تشکیلات هیئت» و محورهای جنبی «هیئت و ورزش، هیئت و جهاد علمی» است.

وی گفت: دومین بخش این مهرواره «بخش ارکان هیئت» نام دارد که این بخش شامل شاعران «قالب‌های کلاسیک و نو، نوحه‌سرایی و سرود»، مدیر هیأت «مدیر هیئت»، محور ستایشگر «مضمون و محتوا، نوحه و سرودخوانی، مناجات و ادعیه‌خوانی آئین‌ها، سنت‌ها و مداحی‌های بومی» و محور سخنران «منبر برای مخاطب نوجوان، منبر با توجه به موضوع خانواده، منبر در عرصه بین‌الملل و بانوان سخنران» است.

ملتجی افزود: تولیدات هیئت سومین بخش این مهرواره نیز شامل محور تولیدات محتوایی هیئت «کتاب‌ها سایر مکتوبات»، تولید محصولات هیئت «تولیدات فضاسازی محیطی، تولیدات کاربردی، تولیدات رسانه‌ای بازی و سرگرمی نرم‌افزارها و سکوها» و تولیدات برای هیئت «تولیدات آموزشی و پژوهشی، تولیدات فضاسازی محیطی، تولیدات کاربردی، بازی و سرگرمی نرم‌افزارها و سکوهای رسانه‌ای» است.

دبیر مهراوه ملی هوای نو گفت: بخش چهارم مهرواره «هوای نو»، «فراهیئت» نام دارد و امسال به این مهرواره اضافه‌ و از دو محور اصلی «رویدادها» و «حامیان و بانیان» تشکیل شده است.

در آیین پایانی مهراوه ملی هوای نو که مرداد برگزار می شود به برگزیدگان هر رشته، ۵۰ میلیون تومان و به شایستگان تقدیر، ۳۰ میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 621 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 4 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.