اصفهان گلس مایند آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان - اصفهان گلسمایند

تا ۲۵ اسفند؛

تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در بیست‌ودومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برای ثبت نام تا ۲۵ اسفند فرصت دارند.

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ این مسابقات در ۲۷ رشته ورزشی برگزار می‌شود و تیم‌های علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا ۲۵ اسفندماه برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کنند.

براساس برنامه، مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان در بخش آقایان در دو رده سنی جوانان و پیشکسوتان برگزار می‌شود و این مسابقات براساس برنامه، از پنجم تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ورزشگاه شهید غازی برگزار می‌شود.

رقابت‌های والیبال بانوی قدسیان نیز در رده سنی ۱۸ سال به بالا، از ۵ تا ۱۵ فروردین در ورزشگاه فردوان برگزار می‌شود که براساس آیین‌نامه مسابقات، تیم‌های والیبال شرکت‌کننده می‌توانند با دو بازیکن ملی‌پوش و لیگ برتری در این رقابت‌ها حاضر شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام فرآیند ثبت‌نام در این مسابقات، می‌توانند با شماره تلفن ۲۱۶ ـ ۳۶۲۶۶۸۵۵ تماس بگیرند و یا به معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در خیابان توحید میانی، کوچه شماره ۳۳ مراجعه کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 233 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 12 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.