اصفهان گلس مایند آمادگی هیت اسکیت استان برای مجمع انتخاباتی - اصفهان گلسمایند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگوی اینترنتی با خبر ساعت ۲۰ شبکه اصفهان گفت: بر اساس ماده ۴ آیین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مجمع باید از ورزشکاران داوران و مربیان این رشته باشند.
حسین زیبایی بااشاره به اینکه ورزش اسکیت شامل چند رشته است افزود: اسامی ورزشکاران، داوران و مربیان با سابقه را هیئت تائید کرده و اسامی آن‌ها به فدراسیون اعلام شده است.

وی گفت: تنها هیئت‌های شهرستان‌های برخوار و چادگان افراد را به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کرده اند.
مجمع انتخابات هیئت اسکیت قرار است روز شنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار شود که چینش اعضای مجمع انتخابات آن سبب گلایه اهالی این رشته شده است.
مدرس فدراسیون اسکیت و مربی اسبق تیم ملی گفت: افرادی قرار است در مجمع انتخاباتی رای بدهند که از نظر آیین نامه انتخابات هیئت‌ها صلاحیت آن را ندارند.
حسین حیدری افزود: دبیر مجمع که باید خودش اجرا کننده انتخابات باشد به عنوان نماینده داوران قرار است حق رآی داشته باشد که این یک تخلف آشکار است.
حیدری گفت: در بخش نماینده مربیان و ورزشکاران هم در حالی که مربیان و قهرمانان ملی پوش شاخص و درجه ۱ داریم از افراد درجه ۳ و ۲ استفاده شده و حتی هیئت‌های شهرستانی که ۱۲ هیئت فعال داریم تنها ۲  هیئت در این مجمع هستند.
مدرس فدراسیون اسکیت افزود: این تصمیمات از طرف فدراسیون هیچ کمکی به اسکیت استان اصفهان نمی‌کند و تنها این رشته پرمدال را با ضربه جبران ناپذیری مواجه می‌کند.
وی گفت: امیدواریم فدراسیون و اداره کل ورزش با تعامل تصمیمی بگیرند و بگذارند اهالی این رشته خودشان برای خودشان تصمیم گیری کنند و فردی از خودشان سکان این رشته را برعهده بگیرد که آینده اسکیت اصفهان را تضمین کند و اگر غیر این باشد امیدی چندانی به این رشته نیست.
استان اصفهان قطب اسکیت کشور است و بیش از ۸۰ درصد ملی پوشان این رشته از این استان هستند و در سال‌های اخیر عناوین مختلف جهانی و آسیایی متعدد زیادی را برای کشور کسب کرده اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 116 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 6 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.