اصفهان گلس مایند "اربابان سلاح" وارد میدان شدند - اصفهان گلسمایند

با مشارکت نیروی زمینی ارتش در اصفهان

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش: هدف اصلی مسابقات ارتش‌های جهان توسعه صلح و دوستی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه مسابقه “اربابان سلاح” هدف اصلی این مسابقات و میزبانی ایران توسعه صلح، دوستی و افزایش تعاملات فرهنگی کشور‌های شرکت کننده در این مسابقات بیان کردو گفت: شرکت کنندگان در طول مراحل اجرای مسابقات، ایمنی و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در درجه اول سلامت و در درجه بعدی شور و شوق مسابقات اهمیت دارد.

استاندار اصفهان هم در این مراسم یکی از گمشده‌های بشر را در جهان صنعتی خصوصا در شرایط کرونایی کنونی سلامت بیان کرد و گفت: سلامت برای همه اقشار جامعه مهم است به ویژه برای نظامیان جایگاه ویژه‌ای دارد چرا نظامیان مدافعان تمامیت ارضی، استقلال و کیان و دفع کنند ناامنی‌ها هستند.
عباس رضایی با اشاره به اینکه نیرو‌های نظامی باید دارای استقامت جسمانی و روحی و توان رزمی بالا باشند افزود: یکی از مولفه‌های آن ورزش است که در سلامت جسم و جان موثر است.
وی اعتماد به تفس حاصل اعتقادات درونی و را از اهداف برای ظاهر سالم و سلامت جسمی دانست  و گفت: اعتماد به نفس در کنار اعتماد به خدا، احساس خطر پذیری را ارتقا می‌دهد که ورزش در این مصاف بسیار موثر است.

 انتقال تجربیات و ارتباطات بین کشور‌ها در مسابقات نظامی ارتش‌های جهان
سرکنسول فدراسیون روسیه در آیین افتتاحیه مسابقات نظامی ارتش‌های جهان در شاهین شهر اصفهان و در جمع تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نظامی ارتش‌های جهان گفت؛ این بازی هفت سال پیش در روسیه شروع شد و ایران، روسیه، ازبکستان چین و ویتنام  در این مسابقات تا کنون شرکت کرده اند.
سرهنگ فیلاتف با بیان اینکه ۷۳۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور دارند افزود: اعتبار خدمت، ارتقای توان نظامی و بهبود سیستم آموزش و آمادگی واحد‌های تعمیرات سلاح مهمترین اهداف این مسابقه رزمی است.
نماینده تیم نظامی ارتش روسیه با اشاره به به اهمیت این مسابقات گفت: تیم نخست این مسابقات عنوان بهترین تعمیر سلاح در سال ۲۰۲۱ را از آن خود می‌کند.
نماینده تیم ازبکستان در آیین افتتاحیه مسابقات نظامی اربابان سلاح در اصفهان گفت: برگزاری مسابقات نظامی ارتش‌های جهان فرصت مغتنمی برای انتقال تجربیات، تعاملات و ارتباطات بین کشور‌ها است.
سرهنگ عارف جان احمد اف افزود: افتخار این را داریم که در این مکان برای  شرکت در ششمین دوره مسابقات بین المللی اربابان سلاح حضور داریم و برگزاری این بازی‌ها فرصتی برای انتقال تجارب و تعاملات و ارتباطات بین کشور‌ها را فراهم خواهد کرد.

 

عکس های بیشتر  آیین افتتاحیه مسابقات نظامی ارتش‌های جهان(عکاس: احسان جزینی)  را  اینجا ببینید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 22 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.