اصفهان گلس مایند از دقایق بازی درست و منطقی استفاده کردیم - اصفهان گلسمایند

نشست خبری سرمربی سپاهان پس از بازی

نوید کیا: امیدوارم نتایج خوب ما با بازی‌های بهتری همراه باشد و در ادامه مسابقات عملکرد خوبتری از خود به نمایش بگذاریم

از دقایق بازی درست و منطقی استفاده کردیمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  سرمربی سپاهان در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل شهر خودرو گفت: متاسفانه امروز هواداران خود را در ورزشگاه نداشتیم آنهم در بازی که بسیار برای ما حساس بود، ولی می‌بینیم که در بازی پرسپولیس و استقلال هواداران حضور دارند.

محرم نویدکیا افزود:در مورد بازی هم بگویم امروز یک بازی خوب را در همه نقاط داشتیم و توانستیم با تمرکز بالا توپ را به گردش در بیاوریم و از دقایق بازی درست و منطقی استفاده کردیم.

وی گفت: تیم شهرخودرو تیم خوبی نشان داد به خصوص در بخش دفاعی خوب بودند و تا قبل از دریافت گل نخست سازمان یافته عمل کردند، ولی بعد از گل ما نسبت به دقایق ابتدایی بازی روانتری را ارائه کردیم و در نیمه دوم هم با توجه به گلی که زده بودیم آسوده‌تر بازی کردیم و سعی کردیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نوید کیا ادامه داد: متاسفانه در بازی‌های گذشته نتایج ایده آلی نبود هرچند که می‌شود گفت نتایج بدی هم نبود، ولی اگر عملکرد بهتری داشتیم می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم چراکه سپاهان باید نتایج بهتری در این فصل می‌گرفت.

وی گفت: در این بازی محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده مصدوم شدند که احتمالا حسینی ادامه فصل را از دست خواهد داد، اما فرشاد هم وضعیت بهتری دارد، ولی در کل پزشکان باید نظر بدهند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: متاسفانه در نیم فصل نخست و اوایل نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفتیم و اگر تمرکز بهتری داشتیم مطمنا نتایج بهتری می‌گرفتیم.

وی گفت: امیدوارم نتایج خوب ما با بازی‌های بهتری همراه باشد و در ادامه مسابقات عملکرد خوبتری از خود به نمایش بگذاریم.

نوید کیا درپایان هم به تیم استقلال بابت قهرمانی این تیم تبریک گفت.
تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل شهرخودرو با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 148 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 19 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.