اصفهان گلس مایند اعطای جایزه بین المللی به مستندساز آران و بیدگل - اصفهان گلسمایند

در کشور بلاروس

جایزه بین المللی پنجمین جشنواره دینی کینوسمنا در کشور بلاروس به مستند شاعرانه فراش از آران و بیدگل رسید .

جایزه بین المللی پنجمین جشنواره دینی کینوسمنا به مستند شاعرانه فراش از آران و بیدگلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: این مستند را محمد مهدی فکریان آرانی جوان هنرمند و ایده پرداز در حوزه تولید آثار سینمایی نویسندگی و کارگردانی کرده و تدوین آن را پوریا اوسطی و آهنگسازی آن را سیف الله شکوری بر عهده داشته است.

سعید ضابطی افزود: این مستند بی کلام، مراحل تولید یک فرش ماشینی را در آران و بیدگل به نمایش می‌گذارد و در واقع به بررسی سیر تبدیل نخ به فرش می‌پردازد.

وی گفت: این مستند تاکنون موفق به دریافت جوایز متعددی از جشنواره‌های ملی و بین المللی از جمله جایزه بهترین اثر جشنواره فیلم صنعتی کشور، جایزه بخش استعداد‌های جوان چهارمین جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، اثر برگزیده جشنواره‌های بین المللی کراف کرواسی و لابرتی فرانسه شده و در هفت کشور جهان به نمایش درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: جشنواره دینی «کینوسمنا» اردیبهشت امسال در پایتخت کشور بلاروس کار خود را با رقابت ۶ هزار اثر آغاز کرد و در تیر ۱۴۰۰ به پایان رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 29 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.