اصفهان گلس مایند تدوین تاریخ شفاهی پیشکسوتان ورزش اصفهان - اصفهان گلسمایند

تاریخ شفاهی پیشکسوتان ورزشی اصفهان با معرفی ۶۰ نفر از پیشکسوتان شاخص در دست تهیه است.

تدوین تاریخ شفاهی پیشکسوتان ورزش اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح نخستین بار در استان اجرا می‌شود گفت افزود: تاریخ شفاهی از ابتدای فروردین آغاز شده و پایان تیر تدوین آن نهایی می‌شود.

حبیب الله ناظریان با اشاره به معرفی همه بزرگان رشته‌های مختلف ورزشی در این طرح ادامه داد: زندگینامه، تجربیات و خاطرات این پیشکسوتان در قالب یک کتاب به همراه مستند‌های کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تاریخ شفاهی قهرمانان ورزشی نیز تدوین می‌شود، گفت: تابلو‌های معرفی ۱۶۰ پیشکسوت ورزشی نیز در ایستگاه‌های ورزشی شهر اصفهان نصب می‌شود.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تابلو‌هایی با عنوان “موسپیدان ورزشی” در محوطه معاونت ورزشی این سازمان نصب شده، ادامه داد: همچنین مقرر شد ایستگاه‌های فعال ورزشی به نام پیشکسوتان ساکن در همان مناطق شهری مزیّن شود.

بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر هزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 89 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 22 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.