اصفهان گلس مایند تمرکز جشنواره ملی شیخ بهایی بر حمایت از کارآفرینان - اصفهان گلسمایند

تمرکز شانزدهمین جشنواره ملی شیخ بهایی بر حمایت از کارآفرینانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رییس جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با بیان اینکه ۳۰۰ طرح کسب و کار و فن آفرینی در شانزدهمین دوره جشنواره ملی شیخ بهایی شرکت کردند، گفت: طرح‌های رسیده به دبیرخانه داوری شده و مراحل نهایی جشنواره در حال اجراست.
جعفر قیصری بین المللی شدن را یکی دیگر از تفاوت‌های شانزدهمین دوره جشنواره شیخ بهایی با سال‌های قبل بیان کردو افزود: امسال با همکاری مرکز منطقه‌ای یونسکو در اصفهان (آیریس) از برخی از کشور‌ها حداقل یک طرح فناوری برای حضور در بخش بین المللی معرفی می‌شود.
وی گفت: امسال بخش مجزای مسابقه‌ای در زمینه سرمایه گذاری نداریم بلکه این موضوع در ۲ بخش اصلی ” طراحان کسب و کار با قابلیت تجاری سازی” و ” فن آفرینی و تجاری سازی فن آفرینی” دنبال خواهد شد.
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اینکه در هر یک از بخش‌های مسابقه‌ای طراحان کسب و کار و تجاری سازی محصولات فناورانه، ۳۵ طرح به مرحله نهایی راه یافتند، افزود: برگزیدگان هر یک از این بخش‌ها در مراسم اختتامیه با حضور مقام‌های کشوری و استانی معرفی و تجلیل می‌شوند.
قیصری با بیان اینکه امسال نیز مراحل برگزاری و معرفی تیم‌ها در جشنواره شیخ بهایی به‌صورت مجازی است، گفت: مراسم اختتامیه، معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به‌صورت حضوری خواهد بود.
شانزدهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۶ و ۲۷ آبان امسال در اصفهان و با هدف معرفی برترین فن‌آفرینان و طراحان کسب و کار به همت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 108 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 27 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.