اصفهان گلس مایند جواد، جام می خواهد - اصفهان گلسمایند

جواد نکونام ابراز امیدواری کرد تیمش قهرمان جام حذفی شود.

جواد، جام می خواهدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال تهران در فینال جام حذفی گفت: ما فردا مقابل تیمی بازی داریم که خیلی با برنامه و دقیق فوتبال بازی می‌کند. تیم استقلال یک تیم بزرگ است و هر سال برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگد و این نشان از توان بالای استقلال دارد.

جواد نکونام افزود: تیم ما هم امسال نشان داده که تیم خوب و با برنامه‌ای است و امسال، با تمام ظرفیتمان، بهترین عملکرد را داشتیم.

وی گفت: ما در حالی به دیدار نهایی جام حذفی رسیدیم که خیلی از مدعیان در این مرحله حضور ندارند و این نشان از این دارد که هزینه‌ی خالی کارآیی ندارد و می‌توان با اتکا به ظرفیتِ جوان‌ها و تلاش به نتیجه رسید.

جواد نکونام گفت: فولاد خوزستان در این سال‌ها بهترین نتیجه را داشته است؛ هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در دیدار نهایی جام حذفی حاضر بوده و در کنارِ آن، نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرده است.

وی گفت: قضاوت بازی فردا را یکی از بهترین داوران کشور بر عهده دارد و ما مطمئن هستیم که قضاوت آقای حیدری خوب خواهد بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد هر دو تیم فردا، یک بازی خوب و جذاب به نمایش بگذارند و در نهایت، فولاد بتواند قهرمان این جام شود.

به علت زمان پرواز کاروان تیم استقلال، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال در این نشست خبری حاضر نشد.

فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا در مسابقه نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.