اصفهان گلس مایند حضور پرقدرت تنها نماینده استان از امروز در لیگ برتر - اصفهان گلسمایند

فوتبال ساحلی کشور

چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی از امروز آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سرمربی تیم صنعت فرش حداد با اشاره به اینکه تمرینات این تیم از دی پارسال آغاز شد و تاکنون ادامه دارد گفت: تیم ما از نظر فیزیکی و تاکتیکی به شرایط نرمال و خوبی رسیده و آماده برای شروع لیگ امسال هستیم.

علی نادری افزود: مشکل اساسی ما که سال گذشته هم با آن رو به رو بودیم نداشتن زمین تمرین و مسابقه است که متاسفانه سبب شده نتوانیم از حق میزبانی خود در این فصل هم از آن استفاده کنیم.
نادری گفت: هرچند پارسال با حضور قدرت‌های فوتبال ساحلی کشور توانستیم افتخار آفرینی کنیم و بعد از ۱۰ سال یک تیم از اصفهان در لیگ برتر صاحب عنوان شد و مسئولان هم قول برای حل مشکلات و زمین دادند، ولی حد حرف باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد افزود: متاسفانه به دلیل نداشتن زمین مناسب و استاندارد باید از حریفان خود در استان یزد میزبانی کنیم و به دلیل نداشتن نور کافی در زمین تمرین مجبوریم در طول روز و در گرمای شدید تابستان تمرین کنیم در حالی که مسابقات در شب برگزار می‌شود و همه تیم‌ها در شب تمرین می‌کنند.

چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی از ۱۵ تیر با حضور ۱۰ تیم و در ۲ گروه ۵ تیمی به صورت رفت و برگشت از فردا آغاز خواهد شد و در پایان مرحله گروهی ۲ تیم برتر به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

تیم صنعت فرش حداد هم در گروه یک با تیم‌های شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه و نماینده استان سمنان همگروه است و سه شنبه در نخستین دیدار خود میزبان شاهین خزر رودسر است دیداری که در یزد برگزار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 6 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.