اصفهان گلس مایند حمایتِ «صدا و سیما» از «پرورش اندام» - اصفهان گلسمایند

رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان با حضور در صداوسیمای مرکز اصفهان از تلاش های رسانه ملی در پوشش رسانه ای رویدادهای ورزشی این هیات، به خصوص رقابت های قویترین مردان کشور قدردانی کرد‌.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ حسین یارمحمدیان، رشته های زیرمجموعه هیئت بدنسازی و پرورش اندام را از پرطرفدارترین رشته های ورزشی بین جوانان دانست و گفت: در سال های اخیر، این ظرفیت بالا با تلاش و همراهی رسانه ملی به خوبی بازتاب داشته و به تصویر کشیده شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان هم در این نشست با اشاره به نقش ورزش در جامعه گفت: تلاش رسانه ملی، ایجاد شور و نشاط در بین مردم است که توجه به ورزش و پوشش رویدادهای مختلفِ آن در استان یکی از اهدافِ آن در این مسیر است.

بهرام عبدالحسینی افزود: اصفهان، استان ورزش خیز و یکی از قطب های بزرگ ورزش کشور محسوب می شود و حمایت این حوزه مهم از وظایف ذاتی رسانه و صداوسیماست.

رقابت های قویترین مردان ایران با حمایت صداوسیمای مرکز اصفهان، هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان و کارخانه ذوب آهن اصفهان برگزار و در ۹ قسمت ضبط و تصویربرداری شده که قرار است از ماه های آینده، از شبکه استانی اصفهان پخش شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 1 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.