اصفهان گلس مایند دانشگاه اصفهان، قهرمان مسابقات ملی هوش مصنوعی - اصفهان گلسمایند

تیم دانشگاه اصفهان قهرمان مسابقات ملی برنامه نویسی هوش مصنوعی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ سرپرست فرهنگی دانشجویی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه در این رقابت‌ها دانشگاه شریف تهران و دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند گفت: بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان رشته مهندسی کامپیوترِ دانشگاه صنعتی اصفهان تلاش کردند تا در قالب یک بازیِ مهیج، این مسابقه هوش مصنوعی را شکل دهند.

دکتر الهام محمود زاده با بیان اینکه مهم‌ترین عامل کسب پیروزی در این مسابقه، ذهن خلاق همراه با روحیه کار تیمی است، افزود: هدف رویداد AiCup، ایجاد بستری مناسب جهت رقابت بین دانشجویان و دانش‌آموزان سراسر کشور و یادگیریِ مفاهیم هوش مصنوعی است.
وی افزود: مسابقه به‌گونه‌ای طراحی شده بود که شرکت‌کنندگان بدون دانش تخصصی در زمینه هوش مصنوعی و با شرکت در کارگاه‌های رویداد می‌توانستند با به کارگیری خلاقیت برای برنده شدن در مسابقه تلاش کنند.
مسابقه ملی برنامه‌نویسی هوش مصنوعی (AiCup) با شرکت ۱۱۰۰ دانشجو در قالب ۷۵ تیم به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
در این دوره از رقابت‌ها، با حمایت مالی شرکت ایریسا، برندگان مسابقه در سه رتبه تیمی برتر به ترتیب، ۱۵، ۱۲ و ۸ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت کردند.
همچنین، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به صورت تصادفی به کد‌های برتر اهدا شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 107 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 1 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.