اصفهان گلس مایند دو و میدانیِ سپاهان به فکرِ یک شدن - اصفهان گلسمایند

تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان، این روزها در تلاش است تا با ایجاد و حفظِ آمادگی، پا به رقابت های لیگ برتر بگذارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ مربی تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه این سومین فصل حضور باشگاه سپاهان در لیگ برتر دو و میدانی است، گفت: در نخستین فصل این رقابت ها، سپاهان نایب قهرمان شد و فصل گذشته هم قهرمان شدیم و امسال هم در صددِ تکرار و دفاع از عنوان قهرمانیِ خود هستیم.

محمد موسوی افزود: مرحله نخستِ رقابت های این فصل، قبل از المپیک برگزار شد که با توجه به نبودِ آمادگی لازم و شرایط کرونایی و دیر بسته شدنِ تیم سبب شد تا در این مرحله، عنوان سوم را کسب کنیم.

وی گفت: شرایط در مرحله دوم و سومِ لیگ به مراتب برای ما بهتر است و دونده های ما با توجه به زمان بیشتری که دارند، در حال آماده سازیِ خودشان هستند و مطمئنا، برای دفاع از عنوانِ فصل قبل مصمم تر و بهتر ظاهر خواهند شد.

محمد موسوی افزود: در این فصل، تیم سپاهان با بازیکنان بومی و غیر بومی در لیگ برتر حضور پیدا کرده و این، باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران و دونده های اصفهانی شده است.

مربی تیم دو و میدانی فولاد مبارکه سپاهان در ادامه گفت: حضور سپاهان در سال های اخیر، به جز ایجاد انگیزه در دو و میدانی کارانِ استان اصفهان، سببِ رونقِ بیشتر و حتی انگیزه ی دیگر باشگاه های کشور در لیگ دو و میدانی شده است.

مرحله دوم و سوم لیگ برتر دو و میدانی، در صورتِ فراهم بودنِ شرایط کرونایی، شهریور برگزار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.