اصفهان گلس مایند راه‌اندازی خط تولید دستگاه‌های تصفیه هوا در اصفهان - اصفهان گلسمایند

نخستین بار در کشور

با تکیه بر دانش فنی متخصصان اصفهانی خط تولید انواع دستگاه‌های تصفیه هوا با بازدهی کامل راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر عامل این مجموعه صنعتی گفت: پس از ۱۰ سال کار تحقیقانی متخصصان این شرکت موفق به طراحی و تولید دستگاهی شدند که بدون استفاده از یون، اوزن و لامپ‌های uv می‌تواند هوا را بصورت کامل تصفیه و ضدعفونی کند.

حسین قریشی افزود: دستگاه‌های تصفیه هوای موجود در بازار از فنّاوری‌هایی مانند یون، اوزن و لامپ‌های uv برای ضد عفونی کردن محیط و تصفیه هوا استفاده می‌کنند که بر اساس تحقیقات سازمان حفاظت از محیط زیست، این دستگاه‌ها با تولید اوزن خود باعث تخریب سیستم تنفسی می‌شوند.

وی گفت: در تکنولوژی جدید که ruk نام دارد با استفاده از صفحاتی با آلیاژ خاص در سطح نانومتر ساختار DNA و RNA میکروارگانیسم‌ها که شامل قارچ‌ها و ویروس‌ها ( به‌ ویژه ویروس کرونا ) است به صورت کاملا تخصصی از بین می‌رود.

این پژوهشگر اصفهانی افزود: در شرایطی که دنیا با ویروس کرونا درگیر است این دستگاه با نصب در مکان‌هایی سربسته می‌تواند از انتشار بیماری‌ها و ویروس ها به طور کامل جلوگیری و آن را از بین ببرد.

قریشی گفت: قابلیت حذف بو، دود، سایر ریز ذرات زیر دو نیم میکرومتر، قابلیت استرلیزه کنندگی بسیار قوی هوا و حذف سریع گاز‌های آلاینده از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه است.

وی گفت: خط تولید دستگاه تصفیه هوا در دو مقیاس خانگی و صنعتی با هزینه‌ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال راه اندازی شده و قادر است سالانه ۵ هزار دستگاه تولید و به بازار عرضه کند.

مدیر عامل این مجموعه صنعتی افزود: این فنّاوری با شماره ۹۲۹۶۷ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت به ثبت رسیده است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 6 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.