اصفهان گلس مایند راه اندازی ۱۵۹ خانه ورزش روستایی در استان - اصفهان گلسمایند

مجمع سالیانه هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان

میزبانی بخش پایانی نخستین المپیاد خانه‌های روستایی و عشایری به اصفهان واگذار می‌شود.

مجمع سالیانه هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز اصفهان، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در مجمع سالیانه هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان گفت: براساس ارزیابی استانی در سال گذشته استان اصفهان رتبه نخست را کشور کسب کرده است.
محمد تقی امیری خراسانی با اشاره به اینکه در حال تشکیل سازمان لیگ در فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی هستیم افزود: امیدواریم بتوانیم ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی محلی را به صورت لیگ برگزار کنیم.
وی با تاکید بر توسعه ورزش‌های بومی محلی به شکل حرفه‌ای گفت: امیدوارم اصفهان دارای بیشترین تیم‌های شرکت کننده در این زمینه باشد، چون فرهنگ ورزش حرفه‌ای قهرمانی ظرفیت آن در این استان وجود دارد.
امیری خراسانی برگزاری المپیاد ورزش دختران روستایی و عشایری و برگزاری نخستین المپیاد خانه‌های روستایی و عشایری را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در درست اقدام است و به‌زودی برگزار خواهد شد.
 رئیس هیات ورزش روستایی استان اصفهان هم در این مجمع با اشاره به عملکرد سالیانه و گزارش مالی هیات گفت: سال گذشته ۱۲۰ خانه ورزشی روستایی سهمیه این استان بود در صورتیکه ۱۵۹ خانه ایجاد شد.
مهدی اسدی برگزاری چهار جشنواره در فضای مجازی، استفاده از کلاس‌های آموزشی در فضای مجازی، حضور مستمر در کمیته‌های کارشناسی و راهبردی و نیز تاکید بر آموزش و اطلاع رسانی را از دیگرموضوع‌های محوری خود در این هیات بیان کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 101 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 14 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.