اصفهان گلس مایند رتبه نخست دانش آموزان اصفهانی در لیگ علمی پایا - اصفهان گلسمایند

دانش آموزان استان اصفهان در چهاردهمین لیگ علمی پایا رتبه نخست کشوری را به ارمغان آوردند.

رتبه نخست دانش آموزان اصفهانی در لیگ علمی پایابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان با بیان اینکه فراخوان ثبت نام لیگ علمی پایا همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در آبان ماه آغاز می‌شود، گفت: ۵۶۴ دانش آموز از استان اصفهان در قالب تیم‌های پنج نفره در چهاردهمین لیگ علمی پایا شرکت و ۳۴ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند که در نوع خود بی نظیر بود.

سرهنگ حسین رجب‌پور افزود: در مرحله نهایی چهار تیم از استان اصفهان نشان طلا ، چهار تیم نشان نقره و سه تیم مدال برنز به دست آوردند و ۲۰ تیم نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار در رشته‌های مختلف شدند.

وی گستره ثبت نام‌ها را محدود به مدارس تیزهوشان نداست و تاکید کرد: همه مدارس استان در این لیگ علمی شرکت کردند و حتی دانش آموزان مدارس برخی مناطق محروم استان تا مرحله کشوری نیز راه یافتند که بیانگر رشد علمی دانش آموزان استان اصفهان است.

لیگ علمی پایا به عنوان بزرگترین لیگ گروهی جهان اسلام برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی تا یازدهم است که به صورت تیمی در رشته‌های پایه تحصیلی خود از قبیل رشته علوم تجربی، فیزیک، ریاضی، علوم پایه و … برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 15 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.