اصفهان گلس مایند ششمین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اصفهان - اصفهان گلسمایند

ششمین مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای کسب آمادگی بیشتر و حضور قدرتمند در مسابقات پارالمپیک توکیو در اصفهان برپاست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با بیان اینکه در این اردو ترکیب نهایی و اصلی تیم مشخص و کار‌هایی تاکتیکی و فنی نهایی مورد ارزیابی قرار گرفته گفت: هم اکنون بازیکنان به مرز ۸۰ درصد آمادگی رسیده اند.
عباس آقاکوچکی با بیان اینکه مرور کار‌های تاکتیکی و فنی اولویت اصلی این اردو خواهد بود افزود: تا کنون ۲ دیدار تدارکاتی هم با تیم مخابرات اصفهان که قهرمان لیگ برتر است انجام داده ایم که برای هماهنگی بیشتر تیم ملی بسیار موثر و اثرگذار بوده است.

وی هماهنگی بازیکنان در پنج مرحله اردوی گذشته و این اردو در حد مطلوب دانست و گفت: هرچند که گروه ما در پارالمپیک به گروه مرگ معروف شده و تیم‌های صاحب نام و بزرگ دنیا در آن قرار دارند، ولی ماهم ایران هستیم و برای کسب بهترین نتیجه و بهترین جایگاه مقابل آن‌ها قرار خواهیم گرفت.
آقاکوچکی افزود: اردوی پایانی تیم ملی از ۲۰ مرداد در تهران آغاز خواهد شد و پس از آن تیم ملی ۲۷ مرداد عازم توکیو خواهد شد و پس از رسیدن به مقصد و پیش از آغاز مسابقات ۱ بازی دوستانه هک با میزبان رقابت‌ها یعنی ژاپن برگزار خواهیم کرد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در گروه ۱ رقابت‌های پارالمپیک توکیو با کشور‌های انگستان، آمریکا، استرالیا، الجزایر و آلمان هم گروه است و نخستین بازی خود را ۴ شهریور مقابل استرالیا برگزار خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 92 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 6 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.