اصفهان گلس مایند فراخوان نخستین رویداد ملی رقابتی آبرنگ «نقش عشق» - اصفهان گلسمایند

فراخوان نخستین رویداد ملی رقابتی آبرنگ «نقش عشق»به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام دبیر خانه، علاقه‌مندان و نقاشان آبرنگ می‌توانند، در بخش ویژه با موضوع عاشورا زمینه ساز ظهور در محور‌های (آیین‌های عزاداری، اماکن متبرکه، پیاده روی اربعین) و با موضوع آزاد مرتبط با محرم در این رقابت شرکت کنند.
این رویداد باهدف پاسداشت فرهنگ عاشورا و تاثیر آن بر ظهور منجی، به تصویر کشیدن آداب و رسوم و آیین‌های عزاداری محرم و اماکن متبرکه و ثبت آیین‌های سنتی برای انتقال به نسل‌های آینده، ایجاد فضای هم افزایی، تعامل فرهنگی اجتماعی و تبادل دانش و مهارت در بین هنرمندان آبرنگ و زمینه سازی برای خلق آثار باموضوع محرم و تاثیر آن بر ظهور منجی در اصفهان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان بالای ۱۵ سال می‌توانند بصورت رایگان با تکنیک آبرنگ بر روی مقوا در ابعاد ۳۵ در ۵۰ در این رویداد رقابتی شرکت کنند.
رقابت نقاشی «نقش عشق» در دو مرحله برگزار می‌شود، که در مرحله اول شرکت کنندگان تصویر آثار را تا ۱۰ شهریور با فرمت jpg و حداکثر تا ۳ مگابایت بدون ویرایش به نشانی [email protected] و یا واتساپ: ۰۹۱۳۱۰۱۸۹۸۳ ارسال کنند.
در مرحله دوم باید اثر همراه با فرم مشخصات آن بدون قاب تا ۲۰ شهریورماه به دبیرخانه این رویداد به نشانی اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی، کد پستی ۸۱۴۶۸۱۳۹۶۱ ارسال شود.
مراسم اهداء جوایز برگزیدگان نخستین رویداد رقابتی آبرنگ «نقش عشق» در ۲۶ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.