اصفهان گلس مایند فراخوان نخستین مسابقه کاریکاتور فصلی «فصل کارتون» - اصفهان گلسمایند

فراخوان نخستین مسابقه کاریکاتور فصلی خانه کاریکاتور اصفهان با نام «فصل کارتون» منتشر شد.

فراخوان نخستین مسابقه کاریکاتور فصلی  «فصل کارتون»به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ مدیرخانه کاریکاتور حوزه هنری استان گفت: علاقه‌مندان تا دهم خرداد فرصت دارند آثار خود را از طریق ایمیل خانه کاریکاتور اصفهان به نشانی [email protected] ارسال کنند.

پیام پورفلاح افزود: این طرح یکی از طرح‌های جدید خانه کاریکاتور است که در آن از کاریکاتوریست‌ها برای حضور در مسابقات کاریکاتور به صورت فصلی دعوت می‌شود تا در مسائل روز با نگاه نقادانه به تولید اثر بپردازند.

وی با اشاره به جوایز این جشنواره که در حد جشنواره‌های ملی است گفت: آثار منتخب این مسابقه نمایشگاهی در فضای مجازی وب سایت، اینستاگرام و تلگرام برگزار می‌شود، و از سه اثر برتر هر فصل از این مسابقه نیز موشن کارتون ساخته خواهد.

پور فلاح افزود: علاقه‌مندان با تکنیک و تعداد آزاد با اندازه حداقل A۴، فرمت JPG و رزولوشن ۳۰۰ dpi در این مسابقه شرکت کرده و به همراه آثار نام کامل اثر شماره تماس ثابت و همراه در یک فایل نوشتاری به دبیرخانه این مسابقه کنند
مدیرخانه کاریکاتور حوزه هنری استان گفت: این مسابقه ویژه‌ی اعضا خانه کاریکاتور اصفهان است، اما هنرمندان دیگر شهر‌ها نیز می‌توانند به عنوان مهمان در این مسابقه شرکت کنند.
آثاری که قبلا منتشر و جایزه کسب کرده اند، فقط به بخش نمایشگاهی راه پیدا می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : علمی فرهنگی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.