اصفهان گلس مایند محکومیت مربی و عوامل اجرایی تیم فوتسال گیتی پسند - اصفهان گلسمایند

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آراء مشهد اعلام کرد.

محکومیت مربی و عوامل اجرایی تیم فوتسال گیتی پسندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم گیتی پسند اصفهان و فرش آراء مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ۹ اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار شد و از طرف هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت بر این اساس حمید مشیری، مربی گیتی پسند به دلیل اعتراض به داوری که منجر به اخراج و تکرار تخلف از روی سکو‌ها به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
احد شمس، عوامل اجرایی تیم گیتی پسند به دلیل اهانت به مقامات رسمی مسابقه به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و حضور در محل برگزاری مسابقات تیم مربوطه و پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این آرا قابل تجدید نظر است.
تیم فوتسال گیتی پسند به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی و حضور غیرمجاز تماشاگر در سالن به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
هواکشیان، سرپرست تیم گیتی پسند به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.
همچنین تیم فرش آرا به دلیل ترک زمین مسابقه به عنوان اعتراض که سبب وقفه در ادامه مسابقه شد و اعتراض تیمی به داور و سوءرفتار تیمی به پرداخت مبلغ ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این آرا قطعی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 26 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.