اصفهان گلس مایند معرفی برترین‌های رقابت‌های پرش با اسب در اصفهان - اصفهان گلسمایند

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

هفتمین مرحله رقابت‌های پرش با اسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس با معرفی برترین‌ها در اصفهان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مسئول کمیته پرش با اسب هیئت سوارکاری استان گفت: دراین مسابقات بیش از ۹۰ سوارکار از شهرستان‌های مختلف استان در ۳ رده نوجوانان، جوانان و c بزرگسالان به رقابت پرداختند.

مهدی آصالح افزود: با توجه به شرایط خاص کرونا در یکی دوسال اخیر مسابقات پرش با اسب در رکود قرار داشت، ولی خوشبختانه با حمایت مسئولان و ستاد مقابله با کرونا این رقابت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون تماشاگر برگزار شد.

وی، هدف از برگزاری این رقابت‌ها را آماده نگه داشتن سوارکار و اسب‌ها دانست و گفت: به زودی مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد و این مسابقات محکی خوب و جدی برای سوارکاران محسوب می‌شود.

رقابت‌های سوارکاری پرش با اسب قهرمانی کشور اواسط آبان امسال به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که استان اصفهان دارای ۲ نماینده است.

در هفتمین دوره مسابقه پرش با اسب هیات سوارکاری استان به میزبانی باشگاه سوارکاری پارادایس در ۶ رده آزمون ورودی، اسب یا سوار مبتدی، نونهال-نوجوان، O۱ مالکین، D۱ بزرگسالان و C بزرگسالان برگزار شد که در پایان در رده C بزرگسالان علی فرهمند با اسب ایلورنا رتبه نخست، محمد حسین جنتیان با اسب کارتینا رتبه دوم و المیرا عامری با اسب بلسینگ زد رتبه سوم را کسب کرد.

در رده D۱ بزرگسالان، کامران علیان با اسب دانای، سعید عامری با اسب الکس و محمد حسین جنتیان با اسب هیکس تد اول تا سوم شدند.

در رده نونهال و نوجوان شادی شیرازپور با اسب کیس می، فرداد صدری با اسب هلونیا و متین تحویلیان با اسب هیکس تد رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : ورزشی تاريخ : 24 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.